Op naar de tweede stage - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marc Flikweert - WaarBenJij.nu Op naar de tweede stage - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marc Flikweert - WaarBenJij.nu

Op naar de tweede stage

Door: Marc Flikweert

Blijf op de hoogte en volg Marc

09 Februari 2016 | Nederland, Haarlem

Over een tijdje is het weer zover een gaan we weer op stage en houd de winter op voor mij XD.
We gaan lekker achter de zon aan wat mij goed bevalt.
Heb er super veel zin in en zit nu volop in de voorbereidingen.
Ik zit nu in het laatste jaar en de theorie is afgesloten alleen een eindgesprek na de stage nog.
Nu eerst de laatste stage en daar alles afronden.
Ik loop weer stag bij de Holland America Line en ben daar super blij mee.
Ik voel mij daar goed op mijn plek en het zijn mooi uitgeruste schepen.
Via deze blog hoop ik jullie op de hoogte te houden van alle avonturen die ik ga beleven.
En ook zal ik wat foto’s proberen te plaatsten.

Groetjes,

Marc

  • 09 Februari 2016 - 19:28

    Erik-Jan En Kristel:

    Flipper! Leuk dat je weer je blog gaat bij houden! Zo blijven wij weer lekker op de hoogte! Toch fijn dat we nu nog kunnen zeggen: tot zaterdag! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Marc

Stage lopen op een cruiseschip

Actief sinds 22 Juni 2014
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 23471

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 13 Juli 2016

Stage op de Oosterdam

27 Juli 2014 - 05 Januari 2015

Stage op de Amsterdam

Landen bezocht: