De eerste 3 weken - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Marc Flikweert - WaarBenJij.nu De eerste 3 weken - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Marc Flikweert - WaarBenJij.nu

De eerste 3 weken

Door: Marc Flikweert

Blijf op de hoogte en volg Marc

09 Maart 2016 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Hallo allemaal.

De eerste 3 weken zitten er al bijna op. Het schip is enorm op het begin moet je echt goed zoeken naar dingen nog steeds soms maar het gaat beter. Ik vermaak mij goed en we doen mooie plekken aan. Laatst hebben we de ABC-eilanden aangedaan en zeker in Willemstad was heel speciaal. We lagen binnen zoals ze dat noemen dus de pontjesbrug moest open en we voeren naar binnen en we hadden een laat vertrek dus vanaf de boeg gekeken naar het vertrek was heel speciaal. Verder loop ik de avondwacht dat is van 20 tot 24 uur. Ik leer elke dag steeds meer op de wacht en kan ook steeds meer dingen zelf. Verder zijn we ons aan het klaarmaken voor het droogdok wat een grote operatie gaat worden. Er gaat een hoop veranderen en ik kijk ernaar uit om te zien wat er allemaal gaat gebeuren. Nu eerst doen we nog een cruise over de Caraibieen. En dan gaan we de grote oversteek doen. dan steken we de Atlantische oceaan over en gaan we naar Europa. Dus dat was het voor nu. Bij jullie verder ook alles goed?

Groetjes

Marc

• 09 Maart 2016 - 21:55

Kristel:

Bon tardi!!!!

Jaja, ik gooi er even wat Papiaents uit. Verder dan dit kom ik ook niet echt maar goed, het gaat om het idee!
    Gaaf gezicht vond ik dat altijd als er zo'n cruiseschip Willemstad in kwam! Bijzonder!
    Wat moet ik me voorstellen bij het droogdok? IS dat waar machines staan ofzo?

Geniet maar goed van het fantastische weer daarzo! Ben totaal niet jaloers op je hihi
    Liefs!

• 15 Maart 2016 - 21:09

Ilona Van Der Schee:

Hoi Marc,

Leuk om te lezen dat het goed gaat. Vanavond vertelde ik een verhaaltje aan Yara en Mila. Het verhaaltje ging over reizen over de wereld. Ik vertelde dat jij nu aan het varen bent over de wereld. Ze vonden het zo ontzettend leuk en bijzonder. Yara was benieuwd naar de kapitein van de boot en ze wil ook op een boot gaan werken als ze groot is ;-)

Heel veel plezier nog op je reis.

Groetjes,
    Ilona