Weer in Europa - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marc Flikweert - WaarBenJij.nu Weer in Europa - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marc Flikweert - WaarBenJij.nu

Weer in Europa

Blijf op de hoogte en volg Marc

12 April 2016 | Italië, Palermo

Hallo allemaal,

Weer eens een bericht vanaf zee. Vandaag zijn we na 7 dagen op zee aangekomen in Europa. De oversteek ging buitengewoon goed. We hadden enorm goed weer de meeste die al een oversteek hadden gedaan hadden dit nog niet meegemaakt. De eerste twee dagen hebben we wat geschommeld maar daarna was het zo glad als een spiegel. We zijn nu in Funchal dat is een plaatsje op het eiland Madera. Ook zijn we vol bezig met de voorbereidingen voor het droogdok wat eraan komt. Ben heel benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat en hoe alles gaat lopen. Ook loop ik wacht en dat gaat goed. Ik sta s’avonds op de brug en hebben een leuk team waar leren en lol maken elkaar opvolgen. Ook heb ik met een andere officier gegeten met gasten in de diningroom. Was erg gezellig en interessant. We hadden een grote ronde tafel in het midden van de diningroom en daaraan moesten we zitten en gingen we eten. Was weer een hele ervaring. Ook hadden we met de oversteek een bbq voor de teambilding voor het droogdok. Alle brugofficieren en de engineers waren uitgenodigd en was erg gezellig. Verder gaat het hier zijn gangetje zijn nu in droogdok. Is een hele operatie en heel interessant om te zien wat er allemaal onder de waterlijn zit. Is een mooie ervaring om mee te maken en reuze interessant. Hoe is het verder bij jullie?

Groetjes.

Marc