Update - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Marc Flikweert - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Marc Flikweert - WaarBenJij.nu

Update

Door: Marc Flikweert

Blijf op de hoogte en volg Marc

20 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje vanuit Alaska.
Het is hier iets kouder geworden.
Het lijkt hier een beetje op Noorwegen maar dan is het hier iets ruiger.
Ik heb het nog steeds prima naar mijn zin en leer elke dag steeds meer.
Deze week was het hier heel mistig zelfs zo mistig dat we vanaf de brug met moeite de achterkant van het schip konden zien.
Ook zijn we al twee keer in Victoria geweest echt een hele leuke stad en mooi om te zien.
Ook zijn we een keer in Juneau geweest alleen het regende dat was wel jammer.
We hebben ook heel goed de walvissen zien zwemmen en ook hebben we de zeehonden gezien.
De sfeer op het schip is goed en het is een heel gezellig team.
Ook hebben we independic day gevierd van indonesie daarbij moest ik helpen opdienen dat ging prima was een leuk gezicht dat het een keer andersom was.
Ik ga over een tijdje wisselen met een andere cadet en dan ga ik naar de machinekamer en hij gaat dan naar de brug. Ik ben heel benieuwt wat ik in de machinekamer ga meemaken en wat daar allemaal te beleven is.
Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje en vermaak ik me prima en het leuke hier is dat elke dag anders is geen dag is het zelfde. Ook hebben we al veel vragen aan boord gekregen bijvoorbeeld over het uniform en waar is het noorden dat soort vragen. Dat was het weer voor deze keer ik schrijf nog een bericht zodra ik er de gelegenheid voor heb. Hoe is het verder bij jullie?

Groetjes Marc

  • 20 Augustus 2014 - 07:23

    Erik-Jan En Kristel:

    Ha Flipper!

    Ik hoop dat je heeeeeeeeeeeeel veeeeeeel foto's maakt haha! Ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe alles er uitziet;-) ben ook helemaal niet jaloers op je dat je walvissen en zeehonden heb zien zwemmen!
    Hier gaat het goed ook, lief dat je het vraagt haha! Maandag "drukke" vergadering gehad over de feestweek;-) bijna alles is rond. Lieve Flip, veel plezier en tot het volgende verhaal! Liefs van ons

  • 20 Augustus 2014 - 08:47

    Petra:

    Leuk om te lezen jou verslag Marc!
    Fijn dat je het zo naar je zin heb...vooral genieten daar hè!
    Groetjes Petra

  • 20 Augustus 2014 - 12:48

    Lianne Wilhelmus:

    Hoi Marc!

    Heel leuk om je verhalen zo te lezen en te horen wat je allemaal meemaakt aan boord! Ik wens je nog heel veel succes en plezier, geniet ervan!

    Groetjes Lianne

  • 21 Augustus 2014 - 05:56

    Marc Flikweert:

    bedankt voor de reactie's en jullie horen zo zo snel mogelijk weer wat ik hou jullie op de hoogte

  • 22 Augustus 2014 - 13:08

    Sukie &Co.:

    Wat een krankzinnige schuit joh die Amsterdam. Het lijkt wel een flatgebouw ! Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Sprak gisteren je moeder op de dijk en hoorde ook daar alleen maal enthousiaste verhalen. Prachtige foto's ! Hier alles z'n gangetje zoals dat hoort op het dorp. De borden voor de Feestweek staan weer langs de weg en ik begrijp dat het herfstachtige weer van nu eind volgende week weer beter wordt als de feestweek begint. Morgen Mysteryland - lekker headbangen als je bij de bakker staat.
    Nou Marc, geniet van iedere dag en we schrijven weer !!
    Groetjes van ons allemaal vanaf de Kr. Spieringweg 296.

  • 31 Augustus 2014 - 16:45

    Juf Adrie:

    Ha Marc.
    Van je zus kreeg ik de link naar je reisverslag. Wat ontzettend leuk om te lezen! Wij krijgen op deze manier een soort privé-inkijk op het leven op zo'n schip!
    Het is leuk om te zien en te lezen dat je het naar je zin hebt; het is toch niet mis om zo lang en zo ver van huis te gaan en steeds weer nieuwe dingen te (moeten) doen.
    Maar het gaat je goed af, als ik het zo lees!
    Heel veel plezier en succes nog, bij deze bijzondere reis!
    Groetjes van juf Adrie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Stage lopen op een cruiseschip

Actief sinds 22 Juni 2014
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 23492

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 13 Juli 2016

Stage op de Oosterdam

27 Juli 2014 - 05 Januari 2015

Stage op de Amsterdam

Landen bezocht: