De voorbereiding - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marc Flikweert - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marc Flikweert - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Marc Flikweert

Blijf op de hoogte en volg Marc

26 Juni 2014 | Nederland, Haarlem

Hier mijn eerste deel van mijn reisverslag.
Ik zit op de zeevaartschool en dat doe ik nu twee jaar.
ik heb vandaag te horen gekregen dat ik door mag naar het derde schooljaar en dat houdt in dat je een half jaar stage moet lopen.
van tevoren moesten we de stage regelen en dus solliciteren dat was best wel even werk.
Ik heb een stage bij de cruise maatschappij Holland America Line.
Ik heb er super veel zin in en hoop dat jullie het zo mooi kunnen volgen via de blog.
Zo hoop ik jullie allemaal een beetje op de hoogte te houden en af en toe een foto te plaatsen. maar voor nu is het wachten tot ik weg mag en nog een beetje vakantie vieren en op de papieren wachten.
En voor jullie is het wachten op het volgende bericht XD

Groetjes

Marc

  • 26 Juni 2014 - 22:03

    Erik-Jan En Kristel:

    Ha Flipper!
    Leuk om zo je verhalen te kunnen volgen, veel plezier met alles, en stiekem, heeeeeeeeeeeeel stiekem gaan we je best een klein ieniemienie beetje missen! Liefs Erik-Jan en Kristel

  • 27 Juni 2014 - 17:52

    Wim Flikweert:

    Heel goed idee: zo'n reisverslag. Kun je lekker doen als het je uitkomt en wij blijven op de hoogte. Zodat we weten welke avonturen je beleeft (en wij missen...).

  • 14 Juli 2014 - 11:29

    Miranda Van Der Maarl:

    Leuk marc ik ga je volgen super veel succes en wat ga je veel van de wereld zien xx

  • 27 Juli 2014 - 07:40

    Dorine:

    Hai Marc. Heel veel plezier. Dit wordt vast een bijzondere ervaring. Een mooie en leerzame stage en natuurlijk ook veel fun. Dorine

  • 27 Juli 2014 - 13:54

    De Van Reeuwijkjes:

    Ha die Marc,
    Staat de familie met hemd en broek klaar in de tuin om Delta op te zien stijgen rond 15h- wat denk je wat - niks helemaal niks. Door regen en onweer was er niets te zien, alleen geronk in de verte en mist. Nou - dat zal hem wel geweest zijn - Zo jammer.........
    Maar we blijven natuurlijk wel je verslagen volgen. Wij zijn razend benieuwd naar je belevenissen en avonturen. Of je nog Sukies tegen komt e.d. Foto's willen we natuurlijk ook zien.

  • 01 Augustus 2014 - 07:22

    De Van Reeuwijkjes:

    Volgens mij is het echt leuk want op je blog zien we helemaal niets. Uit het oog uit het hart ? of is die boot al gezonken ?? of is het zo super gezellig dat je er helemaal niet aan toe komt - of zit je al dagen bij de kapper ??
    Wij weten het even niet. Eerdaags maar eens even bij moeders op de koffie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Stage lopen op een cruiseschip

Actief sinds 22 Juni 2014
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 23511

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 13 Juli 2016

Stage op de Oosterdam

27 Juli 2014 - 05 Januari 2015

Stage op de Amsterdam

Landen bezocht: